VINTERTID

Så har klockorna åter ställts om en timme bakåt. Jag tycker detta är ett ganska ondöigt påfund. Jobbigt.
Inatt sov Alvin dåligt. Jag brukar aldrig egentligen gnälla eller skriva av mig om barnens sovvanor för jag har inte haft behov av det. Nu har jag haft tur med Alvin han har alltid nästans sovit bra mot sin syster som inte sov bra som mindre. Nu är det bättre såklart. Iallafall tror jag Alvin somnade någongång vid 4 imorse den gamla tiden. Han vaknade omkring 2.
Nåja... Nu är han glad men lite trött så vi skall båda lägga oss och vila en stund medans pappa och Lova hittar på något. Det blåser ju bara så hemskt just nu. Konstigt att man inte haft strömavbrott ännu eftersom det blåste hela natten. Kanske därför Alvin hade svårt att komma till ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0