KÖTTBULLAR OCH COLAGE

Idag var jag huslig. Jag rullade och stekte köttbullar riktigt från grunden. För visst är sådana köttbullar dom godaste om man jämför med köpta. Och rullar man själv vet man att det är 100% kött iallafall och inte något motsvarar köttprodukter. Dottern var hos farmor idag så jag har inte hunnit fota henne så mycket. Hon är inte alltid så nära till hands som sonen som jag gjorde ett kollage över igen. Dock ser man kanske inte så bra här men de enskilda korten är fina på honom.

Förutom kollaget fick jag en mössa på posten åt honom också. En rånarluva från Molo den med. Jag vann den på huuto för ett tag sedan och idag kom den.
 

Kommentarer
Postat av: Piratmamman

Men O en sån snygging! Gillar de där Ida T byxorna med tryck i rumpan, så sött.

2008-09-24 @ 12:33:59
URL: http://annasminipirater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0