OPERATION STÄDNING

Operation städning. Iallafall tappra försök. Har diskat och tvättmaskinen går. Faktiskt har jag hunnit och klippa min dotter till frisören och handla också...
Jag har handlat 6 kycklingfileér för 3.90€ asken för det var rabatt på dom idag. Så idag får vi se om jag kan komma på något gott med dom till middag.
Jag tycker kanske inte att jag hinner så mycket som jag vill men faktum är att om jag ser över allt jag gör så hinner jag mycket mer än jag själv anar.
Liskom jag har hunnit sitta här också, gå med sonen i vagnen så han fått sova,diskat och tvättar och handlat och varit till frisören osv. jag borde förståss städa reält mycket till men just nu känns det återigen som ett moment som inte är sååå viktigt för det blir fort stökigt igen med mina små.
Lova är dessutom ledig på fredagar från parken. och idag har hon varit underbart snäll och lugn och inte alls trotig. Jag älskar denna dag ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0