STÄDA STÄDA VARJE FREDAG

Nå kanske inte riktigt. Men jag har diskat iallafall och tvättar en maskin tvätt. Försöker få ordning här hemma men det känns nästans omöjligt numera. 2 vildbattingar sprider omkring mer än jag hinner stuva undan och någon hjälp vill de sällan ge mig. Numera har jag sakta mak låtit saker "försvinna" så det blir lite mindre leksaker att hålla ordning på. Dom hinner ju inte ens leka med hälften av allt dom har. Jag borde sätta allt i en enda stor säck och lämna till RK eller Emmaus typ. Sådana känslor får jag ibland.
Jag måste torka köksolvet idag också. Är massor massor jag borde. Och av någon underlig anledning hamnade jag här.
Dags att återgå till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0