BVC AVKLARAT

Gick bra hos BVC idag,vi fick komma till någon annan jag inte ens vet vad heter. Hmm.Nåja.Hon tog in oss nästans 15 minuter försent vilket Lova noga påpekade åt henne. "Det dröjde.Jag blir sen nu till parken".Hahaha. Hon får ordning med sig tjejen min. Allas tid är dyrbar heter det. Eller som man också kan säga."Vad får dig att tro att din tid är mer värd än min".
Alvin hade inte ökat så mycket i vikt men han har varit ganska mycket sjuk också.Han skulle få komma på återbesök på hösten och inte vid 3 år,för att se om han ökat mer i vikt nu under sommaren.Jag själv tycker inte han är så jätteliten. Lite över 10 kg och 82 cm kort.Hon undrade om min man var liten. näe det kan jag inte påstå, 1.83 sa jag.Bara jag som är liten och kort.
Sedan åkte barnen till farmor några timmar och kommer hem snart med pappa,barnen skulle äta där innan han hämtar upp dom.Jag själv har lagat ugnskorv med mos härhemma. Helt okej blev det.
Jag borde sätta mig och skriva en inköpslista (för att glömma den hemma)över vad som skall inhandlas för mat osv ihelgen.
Jag skall också sätta mig och kika på olika objektiv igen nu under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Carina

Hihi ja hon e smart Lova o hade ju rätt :D

2009-04-23 @ 17:11:46
Postat av: Eva [Marius mamma]

Vi har en långzoom, en Panasonic Lumix. Köpt begagnad ifjol. Riktigt bra kamera, men jag känner ändå att jag skulle kunna byta upp mig. Har lite förhoppningar på min födelsedag:) Fast jag säger bara, ingen systemkamera utan extern blixt!

2009-04-23 @ 17:52:47
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Ia

Haha, känner igen de.. skriver oftast en lista som till 99% glöms bort och stannar hemma..

Söt kommentar :-).. Jag gillade den.. Rätt åt läkaren, dom tar alltid in en senare... s (iaf här)

2009-04-23 @ 18:51:47
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Erika

Hihi, lite kul d där me storlekarna på barn hur det kan variera... Zev va 78,5cm lång, men vägde 11740g, tror jag det va... :o

2009-04-23 @ 20:46:13
Postat av: Jill Facius-Flöjt

Han hinner nog växa senare också:) Det hoppas vi att Benji ska göra, han e klen som tusan, inte ens 9kg ännu och är snart 1 år:) Felix var 88,4cm och 12750g vägde, men tycker han ser liten ut:-o Konstigt med sizen på barn, hur olika det kan vara...

2009-04-24 @ 07:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0