ENSAM MAMMA

Idag är jag ensam men det är inte länge till.Skall blogga lite kort och återuppta min städning av hemmet.Barnen hälsar på farmor och pappa är fiske med Alvins guffar.
Sedan är tanken att vi skall röka fisk som maken själv fiskat häromdagen.
Nu har ju släkten rest hem igen och Lova var riktigt deppad ett tag men hon borde väl bli gladare snart.Hon har lyckats gå och bli vårförkyld också då flickorna inte lyssnar på sina mammor utan kastat jacka och mössa och bara skenat omkring och jag har nojsat hela tiden. Ta på dig jackan,ta på dig mössan.Kom hit....så har man tryckt på en mössa. För att nästa gång se 2 mösslösa huvuden rusa runt på gården.
Nåja...man vet ju hur man varit själv.Folk säger att man inte blir förkyld av kyla utan av virus men jag har nog fanimig fått kallt och blivit förkyld om jag gått och frusit,flera gånger tillochmed.Tror på en kombination av båda jag.
Jo...jag har precis som Marius mamma tagit mig i kragen och beställt efter den gröna Villervalla jackan åt Alvin.Nu återstår att se om den finns kvar. Om inte får jag se om det blir en reima eller något ditåt.Är ju sugen på en ny Mololurv också.


Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Vad skojigt!:) Men hördu, jag måste fråga, det kom ju en orderbekräftelse direkt, men vad jag förstod skulle det komma ett mail direkt där det skulle finnas betalningsuppgifter?! För jag har inte betalat något ännu... Har jag uppfattat korrekt?



Och ny, fin fräsch bloggdesign förresten!:)

2009-04-13 @ 18:32:03
URL: http://skruttisochjag.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0