HEJ TISDAG

Så var det tisdag igen.Lova är på väg till parken i vanlig ordning och jag skall hem bara med Alvin.Jag vet inte vad vi skall hitta på i eftermiddag men jag tror vi skall göra någonting roligt.
Jag väntar ännu på objektivet. Iochmed att det var fredag då jag betalade så nådde banköverföringen dom först igår måndag så nu väntar jag bara på att de skall posta det åt mig och det känns som om jag får vänta flera dagar ännu.Så tråkigt. (Avsänds inom 1-2 veckor står det)
H&M paketet är på väg iallafall kommer nog imorgon kanske.
Nu skall jag börja röra på fläsket så vi kommer oss iväg.
Ha en skön och trevlig tisdag.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är så jobbigt när man får vänta länge på något man beställt...själv önskar jag att det kunde finnas en sån snabb leverans så att det skulle stå och knacka på dörren i samma sekund som jag klickat iväg beställningen ;)

2009-04-28 @ 09:46:45
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0