KALAS TVÅ

Idag har vi firat Alvins riktiga födelsedag.Oj så många presenter han har fått.Grävmaskinsboken,Peppanalle,rymdpistolen som visade sig gå och göra om till en robot också,Bobbycar,böcker,lastbilar,grävskopa,ännu ett knopppussel,fleecejacka,byxa...Ja jag har säkert glömt något.
Vi har ätit tårta och Alvin blåste ut ljuset genast,jag hann inte fota så vi fick tända det igen så sen då han blåste igen klappade alla händerna och så klappade Alvin också händerna.Han har haft en underbar dag från morgon till kväll och han somnade gott efter en "naan" som han kallar banan. Han vill bara ha banan just nu.Han håller på får 2 kindtänder.Han har 18 tänder nu.
Bjuder på några bilder av min numer stora pojke.



   


 

















Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin tårta han fick :)

Förstår att han blev glad över alla sina presenter, det syns på korten hur lycklig han är :)



Ha en fin måndag!

Kram

2009-04-06 @ 06:39:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi han e så härlig :) Va skoj att dagen blev lyckad o fina presenter, hoppas han e nöjd själv men det tror jag

2009-04-06 @ 07:17:59
Postat av: Ia

Åååå vad stilig stora killen var.. (är!)

Hmmf, ser att du har gjort som jag tänkte med tårtan.. Använda oblat.. Haha..

Härlig bild när han är så där jätte lycklig.. :-)

2009-04-06 @ 08:30:11
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0