KALASFÖRBEREDELSER

Idag skall det börjas städas inför kalasandet i helgen. Min pojke fyller 2 år så det skall handlas,städas och förberedas.Imorgon kommer några vänner och förskottsfirar honom.
Om man ändå hade större rum så man kunde ta in alla samtidigt men nu bor vi i ett lite mindre hus så då delar vi upp det på två dagar istället då det kommer en hel hög med gäster.
Solen skiner ute också. Var ut till bilen en snabbis och det var ganska varmt ute tyckte jag också.
Hoppas alla har en bra fredag därute.Här kommer det att vara full fart idag och inte mycket bloggande antar jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det idag han fyller år?



Edvin är jag glad för att han ligger ganska still i sängen, men som sagt så ligger han och drömmer mycket vilket gör att han kan grina och prata istället...tror absolut att han ärvt det efter sin far :)

2009-04-03 @ 09:50:06
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ia

Åååå vad spännande med kalas.. Jag är fortfarande lite smått i chocktillstånd och inte riktigt förstått att de snart har gått två år.. s

Tuffa skor, förresten..

Och hon är ju såååå bedårande söt, värsta lilla modellen.. :-)

2009-04-03 @ 20:03:41
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0