LILLA HOLMEN

Idag var barnen och jag in till stan och via Lilla Holmen på Lovas begäran, vi var bara där en kort stund och jag längtar tills jag kan gå dit med det nya objektivet som dom faktiskt skickat nu redan,så då kanske det kommer redan till Valborg,vem vet,och trevligt vore det.
Vi åt också hamburgare och lyckades bli av med en sån där "axel/bältesskydd" eller vad skall man kalla de där mjuka som finns runt selen i vagnen,Alvin lossade på en och vips så var den borta, trist. Speciellt då det var Emmaljungan jag hade med mig och inte nån second hand.
Nu är maken iväg på lerduvsskytte,det var säsongsavslutning ikväll och tävling.
Förövrigt var dagen bra och t.om H&Mpaketet kom idag så jag hämtade ut det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0