MAMMA,PINKA

Så kom Alvin och sa åt mig ikväll och sen gick han till wc och tog fram pottan. Hjälpte honom av med blöja och byxa så han fick uträtta sina behov.
Mamma pojke är så duktig som kom och sa till fast vi inte övar så frenetiskt utan lite nu och då i lugn takt.
Lova har påskpysslat i parken. Dom har sått påskgräs och gjort påskkyckling. Och sen var jag till mina föräldrars grav idag och tog bort riset och satt dit påsknarcisser.Jag skall till mormors grav också är tanken men gravarna är i olika kommuner/kyrkogårdar.
Nu vet jag vad Lova ser mest av allt framemot. Att hennes fyrmänningar kommer på fredag.Nu är det länge sedan de var på Ålandsbesök.I jultider var det då.Så då blir det några dagar för flickorna att leka och säkert Alvin med.




Lovas påskpyssel i parken

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja det har du nog rätt i. Byrå är en väldigt bra uppfinning iallafall, kan användas till mycket :)



Allt bra med er?

2009-04-07 @ 23:06:51
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0