MÅNDAGKVÄLL

Barnen isäng,jag läste tomtebobarnen för dom och Alvin somnade nästans medsamma.De badade en stund innan de lade sig.
Nu sitter jag bara här och glor och funderar på vad jag skall göra.Jag vet inte ens vad jag skall blogga om ikväll.Är helt tom i skallen.Vi käkade den där korvsåsen sedan och den var god tyckte alla.Lova har hjälpt mig att städa,hon har kommit in i någon period då hon tar sig an allting själv.Hon vill göra själv och pysslar på och donar och har sig och jag är stolt över henne.Hon kan om hon vill och far på som en liten husa,plockade skorna på plats i hallen och plockade in alla leksakerna där de skulle vara och hängde upp jackorna där de skulle hänga.Sedan medans jag lagade middag så byggde hon och Alvin en koja i köket med stolarna och några filtar.Gullungarna.


Alvin har släpat in pottan från wc

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Haha, det kan jag väl aldrig tro .. ;)

2009-04-20 @ 20:03:45
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Sötisen!



Ja, jag tävlar ganska mycket...så det är väl kanske därför man lyckas vinna ganska ofta med ;)



Hur är mössan i strl? Jag blev lite tveksam när jag skulle välja...

2009-04-20 @ 23:12:59
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0