SOLIG ONSDAG OCH APRIL

Idag är det återigen onsdag och solsken har vi ute.Det är så skönt med vår och så är det dessutom 1 april.
Ännu har ingen lurat mig eftersom det bara är jag och barnen hemma. Jag skall försöka ha huvudet på skaft för man vet aldrig när någon hittar på något,jag brukar vara tankspridd vissa dagar och därmed lättlurad.Men idag skall jag inte vara tankspidd säger vi.
Igår skulle jag titta på påskliljor i krukor för jag brukar sätta på mina föräldrars grav och igår skulle mamm haft födelsedag men jag hittade inte riktigt nån som slagit ut och påsken är ju lite senare i år så jag får väl fara med en till graven till påsk istället.
Jag har lite auktioner ute på huuto också och jag har fått bud på dom alla men inte kan jag kalla det stora summor men alltid något.
Borde lägga ut mera kanske.
Hoppas alla har en bra första aprildag och är friska och krya och glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0