SÖNDAG

Soligt idag med,jag är hemma själv med Alvin för maken är och tar upp nät med en som jobbar med fiske.Och Lova är hos grannen idag med,antar fyrmänningarna reser hem imorgon och då blir det till sommaren nog innan de kommer igen kan jag tänka mig.
De kommer ju några gånger per år.Ofta vid lov och olika större helger.Jag skall försöka städa lite hemma.Alvin blev lite besviken då han ville hälsa på hos farmor men hon tvättade fönster och vad hon nu skulle göra så han får vara hemma med mamma idag,efter att ha haft en heldag med pappa igår.Han går omkring här hemma och äter sitt mellanmål just nu,en banan.Vi skall gå ut lite sedan Alvin och jag också,fast de blåser lite kallare idag men vackert är det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ja, vi har det också lite kyligare idag... men ändå otroligt fint!:.)) Så jag förstår att farmor vill tvätta fönster en dag som denna... man får passa på. men jag hoppas att lilleman får träffa sin farmor snart nog:.))

2009-04-12 @ 16:08:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0