SUPERDAG

Idag har det varit en sådan bra dag och jag har varit på gott humör och resten av familjen med. Vädret gör gott åt alla antar jag.Lova har varit borta så gott som hela dagen.Hon har varit i Geta några timmar och så var hon bara hem och åt middag,potatismos och hela 3 köttbullar och ett glas mjölk innan hon hastade ut igen för mera bus med släkten från Åbo.
Alvin har sågat ved med pappa,varit i skogen och tittat på traktorer och träd och hunnit via farmor en vända och han har haft en fullspäckad dag även han. Jag var hemma och lagade sedan mat,tvättade flera maskiner. Ett varv via affären och köpte hem diskmedel.Vi blev sedan bjudna på fika hos släkten/grannarna.Hembakad kaka,te och kaffe och saft för barnen.
Ja,kort sagt,en otroligt skön dag och kanonväder.
Just nu håller jag på leker lite med bloggdesignen igen för jag är ju aldrig helt nöjd med den. Ni behöver inte kommentera den ännu för den är inte helt färdig bara testar en massa olika bakgrunder/headers osv.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag tycker att bloggen blev väldigt vårig och fin :)



Kram

2009-04-11 @ 21:06:27
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det låter som en bra dag! Fortsatt glad påsk!

2009-04-11 @ 21:52:18
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej allt bra idag??



kram

2009-04-12 @ 08:57:15
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0