THOR ÅTERFUNNEN I GUATEMALA

Tänk vilken mardröm att ens barn blir kidnappat för att sedan bli återfunnet och ändå tillåts man inte få ta hem sitt barn.Just denna mardröm är verklighet just nu.Ingen kan väl ha missat att läsa om den kidnappade Thor.
Jag som själv har barn och en son i ålder med Thor tycker det är så fruktansvärt hemskt att jag inte finner ord.Tänk om hon är en av de få fall som inte lyckas få sin åter fast hon nu träffat honom efter 2 långa månader.
Jag hoppas att så inte är fallet och jag hoppas att Thors pappa får sitt straff.

Artikel om Thor kan du läsa här.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Fruktansvärt!

Tänk all oro och ångest man skulle känna...tänka att inte veta vad ens barn gör eller ens veta vart den är! Tänk att sitta och bara hoppas på att den har det bra där den är...

Sen när barnet hittas så får man inte ta hem den! Vad är det för värld vi lever i?

2009-04-21 @ 20:10:35
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja fyyyy det där är fruktansvärt, tårarna bara ran när jag läste hennes eget bev på aftonbladet häromdagen!

2009-04-21 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0