ALVINS OVERALL TILL SALU

Ifjol höstas ropade jag i en helt ny Remuoverall åt Alvin i storlek 80. Den är som en 86.a alla gånger och kan jämföras med Reima kvalitetsmässigt. Nu är denna till salu.

Overallen är inte alls sliten utvändigt och är fint skick med andra ord och håller absolut åt flera barn ännu.
Jag gav 62€  för denna som ny på huuto men det riktiga nypriset ligger runt 95 €.
Även Alvins Kuomakängor är till salu för en 5€, strl 23.
Jag tänkte först tvätta overallen och se om allt lossnar, (småfläckar) men som sagt, det är inget slitet på det, inte ens hällorna under fötterna. Är ni intresserade får ni höra av er, jag kommer att sätta ett pris sedan på den.




Så ser färgerna ut på overallen.
Bilden från ifjol då Alvin var c.a 80 cm lång.

Kommentarer
Postat av: Lowa

Hej!



Är kängorna i bra skick, så köper jag dem gärna!

2009-08-25 @ 10:56:53
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Jill

Jag är intresserad av halaren jag;)Beroende på priset förstås:)

2009-08-25 @ 13:11:57
Postat av: Jill

Hur blev det, vad kostar den, vill köpa?!:)

2009-08-27 @ 20:03:14
Postat av: Lowa

Hello!

Såg just att storleken nog troligtvis inte passar såå, kan tyvärr inte köpa dem. Hoppas du får dem sålda till någon annan lillstrumpa..

2009-08-28 @ 20:36:32
URL: http://www.lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0