LÖRDAG ÅTERIGEN

Veckorna rusar fram nu och snart är det höst, luften känns redan kyligare ute och jag drar gärna på mig långbyxor ute nu igen. Jag kanske är frusen av mig bara men när även min man märker av det så är det kanske så, att det är kallare nu.
Idag har vi inte några speciella planer för dagen men vi måste åka och handla. Vi skulle ha gjort det redan igår men så åkte vi till glassbilen istället. Barnen tyckte den idén var superbra.
Annat som måste göras hemma är nog det vanliga, tvättmaskinen snurrar för fullt. Disken skall ordnas bara de andra får frukosten helt avklarad.
Ja, annars tror jag inte det händer så mycket mer än så.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Här börjar det också kännas som höst i luften, och jag känner mig inte riktigt redo än för det vill ha sommaren lite längre! :)



Va roligt att det är så många som skänkt pengar till Lovas gris! Sån himla bra sak tycker jag :)



Kram!!

2009-08-15 @ 10:11:08
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0