MEANDI NYHETER HÖST-09

Jag har spanat in lite av Meandis höstnyheter. Tycker att det fanns en hel del fint nu denna höst. Bland annat kjolen till mamma. Och stadstunikan åt flicka  (som förövrigt påminner lite om småfolk tycker jag i printet )även tröjan åt pojkarna med stadsprint var väldigt fin. Jag tror att dessa 2 plagg kommer att införskaffas till barnens garderober, även om de är rätt överfulla. Jag får väl sälja något annat kanske åt någon vän.
Även den röda cowboyHarry tröjan är fin, men det mest för att Alvin klär så bra rött. Jag skall titta mera på Meandis sida men kan som sagt garantera att stadskläderna kommer att komma hem till oss.




Kommentarer
Postat av: Moa

Äsch, barnen växer iallafall ur sina gamla kläder efter inte så lång tid så köp lite nya. Jag köper massa nytt varje höst men jag växer ju INTE ur mina (och hade jag gjort det så hade det varit på magen, och hur kul är det? :p) så min garderob är rätt... proppfull :p

kram!

2009-08-10 @ 22:19:49
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Linda

2009-08-13 @ 23:52:27
Postat av: Anonym

ja du kan ju alltid höra av dig om du vill beställa något

2009-08-13 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0