AVTRUBBAD

Jag har varit hos svärmor idag sedan efter tandläkaren som fixade hålet åt mig, eller ja det hade blivit en spricka i en gammal dålig plomb så hon borrade och lappade om den så nu är den fin igen men jag har haft tandvärk efteråt och inte är det så kul, det är ännu megaömt i tanden och lär nog vara några dagar.Efter tandläkaren var jag in via stan en sväng och hittade en jättebillig reakofta på KappAhl åt Lova så vi får se hur länge den håller eller om jag har tur denna gång men den kostade endast 5 € så den var superbillig vilket som. Dom har mycket fint där men synd att jag ofta haft måndagsexemplaren därifrån med mig hem.
Hos svärmor sedan fick man middag. Var en massa tacos. Så GOTT.Fast jag kunde bara tugga på en sida av munnen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fy fan för tandvärk!! =/ hoppas det snart blir bra igen... kram!!

2009-02-27 @ 23:05:48
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0