BOKAT TANDLÄKARTID

Jag har hunnit med att boka en tandläkartid åt mig innan min vanliga årskontroll eller ja,begära om en tandläkartid eftersom jag måste få komma och kolla upp en tand. Jag har en gammal plombad tand som verkar fått nytt litet hål och det känns av lite redan då man borstar tänderna. Jag skulle inte vilja låta det gå för länge så jag hoppas jag får komma ganska snart någonstans och kolla upp den. Jag tycker det finns trevligare saker än att få tandvärk. Dessutom är det äckligt att gå med hål för länge medvetet. Typ, härsknande tänder i munnen som man inte brytt sig om eller inte vågat gå och laga (eller haft råd någon). Jag har nog själv haft tandläkarskräck som yngre men idag är det bättre och jag bokar mer än gärna tid dit och går i tid så är det enklare att fixa små hål om man har än större som kräver lite mer jobb.
Nu hoppas jag att jag snarast får ett mail i min inbox.Skulle inte vilja egentligen gå till någon annan än min egen privata.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fy gillar inte tandläkare, men som du skriver är det ju nödvändigt att gå dit...

2009-02-20 @ 09:02:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Karin

Mm behöver komma dit ja me. Vet att jag har ett hål...VILL INTE...

2009-02-20 @ 09:54:53
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0