FAMILJEN SJUK

Man kan verkligen kalla oss det nu. Jag är inne på dag 9 idag med förkylning och maken har nog varit 2 veckor nu i perioder. Nu är Alvin sjuk också.Bröt ut i natt.
Ifjol vaccinerade vi Alvin men då var han småsjuk hela tiden och fick öroninflamationen de absolut typ inte alls skulle få om man vaccinerat. Nu är det första förkylningen på jättelänge för honom.
Jag hoppas ni förstår att jag inte orkar med bloggen just nu och några vettigare inlägg. Det går bara inte då jag har fullt sjå med den här riktigt hemska förkylningen och allt annat som hör ett hem till utöver det. Torka rumpor och mätta små magar osv men maken handlade igår, skickade iväg honom och Lova + listan. De brukar få åka själva ibland.
Nu skall jag fixa lite att äta för fast det inte riktigt smakar måste man få i sig lite.
Kanske jag lägger in dagens låt senare ikväll. Lova och farmor var på talterapin idag, jag kan ju inte fara till Gullåsen och spotta ut detta hemska virus där direkt. Dom skulle knappast vilja sett mig där heller.
Hoppas ni andra är friska ännu. Annars, håll er undan snart smittar jag nog genom bloggen också haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0