FULL FART HEMMA

Är gräsänka ikväll igen då min man jobbar extra igen.Alvin får sin antibiotika mot öroninflamationen och är jätteduktig på att ta sin medicin. Han har varit snäll hos farmor medans Lova och jag var på talterapin. Efteråt var jag via banken och så åt Lova och jag varsin måltid på Hesburger. Lova ville så gärna gå dit.
Sedan efter Alvin och via butiken och handlade lite grejer och så hem igen. Alvin själv är inte så jättehungrig just nu men han har ätit både min mammamat och yoghurt. Men vad skulle det smaka så mycket när man är sjuk.Ja dricker gör han ju också såklart.
Funderar om jag skall baka imorgon. Och vad man skall hitta på för god middag. Kanske man får googla fram något som låter gott ikväll när barnen somnat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, han blir nog "favvo-killen" bland töserna. För vilken flicka kan motstå stora blå ögon och ljusa guldlockar? ;)



Besvärligt när liten är sjuk och inte vill äta...

Man skulle kunna ge dom vad som hellst bara dom åt lite. Men huvudsaken är ju att han dricker :)



Ha en bra kväll!

2009-02-17 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0