MASSA TO DO

Jag har massor jag borde ta tag i hemma just nu men eftersom vi varit dåliga så länge men nu går tvättmaskinen och jag skall via affären idag för jag fick ett underligt sug efter en grej. Nej jag är INTE gravid. Helt ärligt.Men man kan bli sugen på godsaker ändå ibland. Nu blev jag sugen på smothies. Det är såååå länge sedan jag gjorde någon sådan att jag måste ned och köpa hem grejer till det.
Vi har haft en lugn och skön lördagsmorgon och hoppas alla ni läsare också har haft det.
Lova hade dock lite halsont/hängig/öront sa hon, då hon skulle sova men en banantablett senare så somnade hon om och sov lungt hela natten. Banantabletter är bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart att man kan vara sugen på godis ändå, det är jag också fast jag inte heller är gravid :)



Måste fråga vad en "banantablett" är för något? Blev lite nyfiken :)

2009-02-07 @ 12:46:11
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0