MASSA VI GJORT

Idag så var Lova i parken de vanliga 3 timmarna och efter att jag har lämnat henne där for jag och Alvin och handlade lite och sedan hem och vilade lite och sedan så hämtade vi Lova som for och klippte sig. Jättefint nu med toppat hår och kortare lugg igen på henne. Medans hon blev fönad ringde svärmor vars bil krånglade och undrade o vi kunde hämta henne på hennes jobb då hon slutat precis just då så det gjorde vi och hemma hos henne blev vi bjudna på fika sedan for vi hem och lagade middag. Lövbiff,pommes och persiljekryddsmör och en kladdkaka lagade jag också.
Nu skall jag strax vispa grädde till kladdkakan så skall vi äta en bit.
Jag har även hunnit prata med barnens kusins mamma. Ena kusinen fyller 12 år imorgon. Gud vad åren gått fort alltså. Jag minns ju ännu när hon typ var mini mini bebis på BB. Mer jag hunnit göra är att boka in SPA nu. Det blir först 19 mars men det gör inget för det är samma vecka jag får naglarna fixade på nytt. Nu hoppas jag man håller sig frisk så man får gå på SPA osv om några veckor.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du bakar och står i du :)

Du kan gärna skicka hit en kladdkaka till mig också ;)

2009-02-25 @ 18:44:58
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Karin

Där ser du...rosa e läckert...)))

2009-02-25 @ 23:33:21
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0