PROJEKT KLADDKAKA

Idag så bakade jag kladdkaka med mariannekross i. Det blev jättegott. Vi hade den som efterrätt sedan efter middagen. Svärmor kom över hon också. Jag är nog ganska faschinerad av att fixa med sådant man kan äta tror jag. Det är riktigt roligt.
Jag antar de flesta vet hur man gör en kladdkaka så jag hoppar över receptet i sig men själva mariannekrosset finns att köpa färdigt i påse.Annars kan man säkert ha sönder färdiga mariannekarameller om man inte hittar det jag beskriver.



Kladdkaka med mariannekross som fyllning
och ett hjärta av florsocker



Kladdkaka med björnbär och physalis och vispgrädde

Kommentarer
Postat av: Anonym

mumsigt o såna vackra tallrikar ;-)

2009-02-18 @ 23:18:49
Postat av: keit

Du det där såg inte helt fel ut :-) Mums vill också ha

2009-02-24 @ 08:59:38
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0