RABATTJÄGARE

Okej, jag erkänner.Jag har upptäckt njutningen i att läsa reklamblad där man får rabatt på olika matvaror,blöjor osv.
Det där Pirkkabladet brukar ha en massa intressanta rabatter har jag upptäckt. Sist var det Liberoblöjor som fångade mitt intresse tex. Jag jagar ju inte direkt ärtsoppa på burk utan jag vill ha dom bra rabattena. Och när man får poäng på plussakortet till är det ju trevligt men vad länge det tar att få någon sedel med 5€ hem. Nu börjar jag låta som värsta snåljopen men vem blir inte glad för 4 liter juice om man gillar juice för bara 2€ typ.Tvättmedel är också intressant.
Det här börjar låta lite smågalet faktiskt men samtidigt är det kul att hitta bra fynd i affären med tanke på hur dyrt det egentligen är på Åland.

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha välkommen i klubben tillslut :)

2009-02-06 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0