SLUT PÅ MÅNDAG

Så är måndag nästans slut nu då. Varit en fullspäckad dag där Lova varit i parken och sean Alvin hos farmor och medans jag och Lova var på talterapi. Sedan for jag och fick naglarna fixade igen men det är många år sedan sist och eftersom jag är nagelbitare fick vi börja med korta små tippar som jag skall komma på återbesök med om 3 veckor. Jag försökte få till en bild men näää  den blev så ful att jag inte täcks visa den men förhoppningsvis kommer det nog bild snart. Det var alltså det jag skulle göra idag, få nya akrylnaglar. Hursomhelst är dom ganska söta men som sist förbannar jag mig själv att man biter så de blir så korta i början men jag vet ju att jag får längre senare för det fick jag förut,bara mina under får växa ifred.

Kommentarer
Postat av: Erika

Är oxå inbiten nagebitare, o funderat på o förlänga mina på ett lr annat sätt. Inte så mycket men bara så man låter bli att bita på dom... Kan man förlänga dom fast dom e helt nerbitna, lr måste man låta dom växa ut lite först?

2009-02-24 @ 16:33:18
URL: http://zicazevmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0