SÖNDAGSMIDDAG

Här vart det enkel söndagsmiddag med ugnskorv och potatiskroketter med sås till. Det fanns en ganska stor bit äppel-marängpaj kvar som vi också åt upp.Eftersom vi var ut och åt på Godby kongressen igår så hade den blivit kvar tills nu.
Känns som vi bara äter och äter i vår familj men mat är gott.
Jag har lyckats städa hallen idag men inte vet jag om det märks nu längre,min familj kom inskramlandes och nu är allt som förut. Här syns det att det bor en familj får man väl tänka.
Hur gör alla andra för att hålla ordning i en liten hall? Här har vi vårat skoställ men av någon underlig anledning så är skorna inte där och vantarna är alltid på vift känns det som. Jag försöker organisera dom och säga till,lägg dom där nästa gång.
Fast nog kanske det är så bland flera, att kläder är på vift ibland.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vantar, mössor och andra ytterkläder har alltid en förmåga att bara försvinna. Förstår inte riktigt hur det går till...

2009-02-15 @ 17:09:08
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

ah så där har vi oxå i våran hall...särskilt vantarna e det en evig jakt på. fast har en byra dit ust vantar, mössor, sockor o halsdukar skar, funkar hyfsat iaf....

2009-02-15 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0