VÅRJACKOR

Nu är det mitten av februari och ännu inte riktigt vår men den närmar sig nog den med. Härligt.
Skall börja se mig omrking efter vårjacka åt Lova. Alvin har ju redan en. Köpte ju en IdaT på rea förut, rena fyndet fast lite ljus i färgen. Fleecejackor har han i massor fast Lova kommer att behöva få en sådan också nu idagarna eftersom jag upptäckt att fröken vuxit en hel del. Jag har spanat lite på en Katvig jacka åt henne men vi får se. Det är ingen brådska men just denna jacka kan ta slut då den är på rea.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag bor i ångermanland, ca 17 mil norr om sunsvall. Så att så hemskt långt upp i landet bor jag inte...Men det är kallt ändå :)



Roligt att få shoppa lite vårkläder. Funderar på att köpa en pop-jacka åt Edvin. Men har inte alls bestämt mig, och som sagt så är det ju ett tag kvar innan man kan börja med vårjacka här ;)



Ha en bra dag!

Kram



2009-02-12 @ 09:34:12
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

hmm känns som om vårkläder börjar bli ett aktuellt ämne faktiskt!

2009-02-12 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0