VILKEN FRISYR

Nu närmar det sig med min klippning och färgning av håret som sagt och jag funderar för fullt på vilken färg jag skall ha. Jag är ju inte alls sådär rödhårig mer som på fotot här intill. Utan mer mörkblond med rödlätt inslag så nästans min naturliga. Jag har lite rödlätt hår faktiskt.
Så ni får gärna ge förslag nu åt mig så jag även googla omkring lite.
Några undrade om naglarna jag gjort. Jag brukar gå hos en tjej istan som kallas Gitta. Hon har hållit på i 5 år och har utbildning och tar 40€. Dock vet jag en till som just hållit på 1 år och enligt bilderna döma är hon också duktig.
Så nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sitter och undrar samma sak. Men för mig blir det nog rödbrunt skulle jag tro. Men sen frisyr måste jag kika runt lite efter :)

2009-02-24 @ 22:26:24
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Tiida

ja ja tycker du sku passa i en tuff frisyr.. upplippt i nacken o lite taggigt framtill.. Lycka till iaf o uppdatera oss gärna sen :)

2009-02-25 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0