FREDAGKVÄLL

Här hemma är det tyst förutom att jag hostar sååå. Jag har pastiller och grejjer hemma förståss. Tackochlov att man inte är rökare också då skulle man nog inte ha lungor i kroppen snart. Förstår inte hur dom ens får luft när de röker och hostar.
Alltså just nu känns det som om jag drabbats av lite bloggtorka. Imorgon skall vi på kalas igen. Min mans kusin fyller 17 år och det innebär att flickan snart är stor för hon var bara 7 när vi träffades första gången och skulle bli en ettagluttare.
Nu går hon första året på gymnasiet. Och är typ bra i alla ämnen. Sådär jättebra som man själv vill vara ibland. Eller ja, duktig på språk osv.om man skall förklara det närmare.
Och om hon fyller 17 nu och jag var 19 när jag mötte min man så innebär det att jag är iallafall lite gammal. Haha.
Men men åldern är bara en siffra sägs det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0