IDAT TILL MAMMA

Jag brukar mest shoppa kläder till barnen men ibland vill man ha något själv också så jag passade på när det ännu finns mycket på rea att klicka hem en röd tröja med flodhästar på från danska IdaT.
Jag har mest H&M i min gaderob annars och några olika par jeans där Fornarina är mina favoritjeans.Jag borde tänka mer på mig själv ibland men sedan har jag en tendens att ha svårt att skiljas från vissa av mina plagg som blir favoriter väldigt länge.



IdaT tröja till mamma finns på
Metsola för 23€ med 30% rea
Bild lånad från Metsola.

Kommentarer
Postat av: Ia

Häftigt.. Till mamma... Shit så coolt... Varför visar du sånt.. ;-)

2009-01-25 @ 13:26:40
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0