MÅNDAG

Så börjar veckan igen. 2 dagar ledigt kvar för Lova och maken. Märkligt hur fort denna långledighet gick.
Snön ligger kvar på marken ännu och verkar stanna ett tag, då kan barnen åka pulka i parken.
Idag skall vi bara vara hemma förutom att Lova åker med pappa på första talterapin idag. Sedan kommer en kompis hit för att hämta lite råddjurskött.
Igår innan jag gick och la mig så låg Alvin helt utslagen och sov med öppen mun så jag tog en bild på honom innan jag stängde av nattlampan.
Själv sov jag ganska bra inatt. Iallafall bättre än natten innan. Barnen och maken sover ju alltid bra tycker jag,överlag. Och egentligen jag med, men sen kommer det sådsana där nätter då jag sover sämre. Fast kanske de flesta gör det ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0