MIN FINA MAN

Nu har maken åkt iväg på sin weekendtrip till Estland med jobbet och jag sitter här som gräsänka hela helgen. Men en helg går väl fort. Bara man sover bra om natten så blir det morgon fort.
Innan maken for så såg han till att vi hade allt vi behövde. Han var och handlade med sin familj så som vi ofta gör om fredagarna och jag fick mera Ben & Jerry´s glass, mums... coca-cola,chips och godis att gotta i mig när barnen sover om kvällarna om jag blir sugen.(Och vanlig mat såklart  åt hela familjen) och sen gav han mig 80€ till vad vi nu ville göra under helgen + att han nämnde om att det fanns mer pengar om jag behöver. Fast jag lär absolut klara mig på det han gav för jag har ju egna pengar också.
Han är alltid så där omtänksam. Fast ibland när vardgen rusar fram i 110 är det svårt att hinna upptäcka allt gott i oss båda. Jag är ju sådan som aldrig begär något "i onödan" men gissa varför jag hållit hårt i min man i snart 10 år.
Och gissa vem som är hedrad att få vara mamma till hans barn.
Jag vet...mitt inlägg nu är fånigt på hög nivå men jag älskar den här människan lika mycket nu som när jag mötte honom i juli-1999.




Dom som betyder allt och som jag älskar mest!

Kommentarer
Postat av: Inger

Fint kort på din familj. Hoppas att du får en bra helg ,fast din man är på resa. Inger

2009-01-17 @ 15:20:28
Postat av: Carina

det e klart du älskar han , verkar ju vara en kanonman att ha :) säkert e nog du en lika bra fru till honom o mor till barnen så klart!!!

2009-01-17 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0