MOONKIDS

Ännu har jag inte bilder att visa men jag har shoppat lite Moonkids barnkläder.På rea.
Nu just har Keltainen rea på dom.
Moonkids är så retro det bara kan bli, om man nu gillar det. Och jag gillar att blanda retro med nytt.
Om du vill titta på kläder från Moonkids (bara ett litet urval) kan du titta [här] och bläddra med pilarna. Och på Keltainen såklart.
Just nu har jag även ett par bruna superretro Moonkids byxor ute på huuto på aution i 74/80. Du hittar auktionen [här]
Kläderna är fina, och 70-tals inspirerade och ganska små i storlek tycker jag, åtminstone frottébyxorna.
Nu gillar ju inte alla 70-tal så värst mycket men för er som gör det, och inte upptäckt Moonkids, ta en titt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0