MYSDAG MED BARNEN

Hade mysdag med barnen idag och vi åkte senare till farmor och lagade hemgjord pizza och åt Ben&Jerry´s glass. Tanken var att vi skulle åka till badhuset men det blir nog att åka imorgon istället. Fröken Lova ville åka då istället tyckte hon. Och ibland får man faktiskt bestämma vad man vill göra fast man bara är 5 år, så vi har siktat in oss på morgondagen med badhus och en stor bit pizza efteråt som blev över.
Nu skall jag sätta mig och fixa över kort på cd-skiva som jag tänkte göra förut och fortsätta sörpla på min coca-cola.
Min man kom fram till Estland och resan dit gick bra och dom har åkt gocart och haft roligt och skulle precis gå ut och kika sig omkring då vi pratade i telefon.     


Pizza med tomatsås,skinka,räkor och ost. Fult formad men jättegod. Och helt plötsligt fick mamma göra allt för Lova blev upptagen med helt andra saker.


             


      
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0