NOVA STAR

Nova Star är ännu ett märke jag tycker om i klädväg åt mina barn. Här finns jeans, mössa, lurvjacka för att nämna några saker. Snart utökas gaderoben med winter army byxa åt Lova och en ljusrosa tröja med en scooter på åt Alvin.
Tanken var att jag skulle ha dessa gråa army brallor åt Alvin och bryta av det gråa med den ljusrosa tröjan men då jag lagt min beställning så fick jag svar av firman att strl 86 var slut. Då tog jag ett par åt Lova istället.
Nu har jag köpstopp ett tag. (Dvs tills jag hittar något nytt fynd.)
Byxorna och tröjan var på rea dessutom, det är sällan NS reas ut på nätet tycker jag.





Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Ia

Ooo vill så köpa ett par NS jeans till trollungen, men är alldeles för snål... asg

2009-01-05 @ 21:44:36
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0