SAKER JAG VILL HA

Det finns alltid en massa saker man vill ha. Man vill och vill och vill...
Just nu skulle jag vilja ha spottar. Sådana där snygga lampor som tydligen alla?! har nu förtiden. Jag vill också ha. Min man är så lång och vi har lågt i tak i köket. Ett äldre torp man bor i. Han har fått för sig att han skall slå huvudet i någon av de där spottarna som sticker ned.
Själv bekymrar jag mig inte för att slå i skallen någonstans. Jag är så kort. Jag vill ha nya gardiner också. Fast det nämnde jag förut att jag skulle kolla på, det var då jag råkade kolla på spottar också. Det blir bara så dyrt. Fast åandra sidan när jag köper mycket barnkläder så skall jag väl ha råd med både gardiner och spottar också.
På tal om helt andra saker kanske man skulle fundera ut vad man skulle vilja ha till middag imorgon. Kanske kyckling.

Kommentarer
Postat av: Ia

Haha, vi har faktiskt spottar chockad. Men dom köpte vi från IKEA.. Förutom den i v-rummet..

2009-01-07 @ 10:23:05
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0