SAKER SOM ÄR NORMALA?

Jag fick en länk av en vän över msn som finns på FL om saker som folk sysslar med. Sådana där äckliga saker.
Folk har fantasier och vanor och gör det mesta tydligen.
Som att ta makens sperma och ha i sockerkakan och bjuda vännerna på fika sedan. Det var en av de äckligare.
En annan som brukade syssla med sex i tvåan brukade rensa där i,med fingret för att försäkra sig om att det var rent.
Folk leker så jävla fina men egentligen är alla lika förbannat äckliga mer eller mindre. Kanske inte så illa som de jag nämt ovan men iallafall.
Jag blev smått äcklad och hysteriskt fånleénde av att läsa den där hemska tråden. Yäääuck. Skiter i om folk fiser och kollar sina bajspapper men att tömma kondomer i smeten och sånt där...Nej där är gränsen nådd.
Sen om de som skriver vrider på är en annan sak. Eftersom man inte kan se anonyma trådstarter som oinloggad på FL så tog jag en liten skärmdump som bevis.
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll med era fina (o)vanor.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tusen tack!



Hoppas du får en underbar dag!

2009-01-03 @ 10:22:33
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Ia

Hihi, vilka roliga trådar de kan finnas på FL ibland.. Fast dom flesta gör mig bara mörkrädd..

2009-01-03 @ 12:12:04
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0