SNOR OCH SNÖRVEL

Har inte orkat blogga något mer tidigare idag men satte in lite bilder på sonen nu på kvällen. Jag och maken snorar ikapp men förhoppningsvis blir man bra igen snart. Jag vet inte snart vilket som var bättre, magsjukan eller förkylningen för medans man är sjuk känns allt lika vidrigt.
Var via apoteket idag och sen en sväng in i Coola barn och slet åt mig jackan jag hörde att fanns på rea av en annan shoppingtok och hem fort igen. Fanns inte just folk alls i butiken (en äldre tant typ) så förmodligen lär jag inte hunnit smitta någon speciell där.
Och sen lär man ju få det var som helst ändå för tydligen går influensan för fullt nu.
Nu är det godnatt.
Hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0