TRETTONDAGEN

Jag är så senil ibland,tex att jag inte kom ihåg att det var en röd dag idag och tänkte att vi skulle åka och handla. Nog har kanske något öppet men förövrigt så klarar vi oss bra tills imorgon. Var jag som ville fylla på nya kylen bara.
Tvättmaskinen funkar fint iallafall. Trots alla knappar och finesser fick jag igång den på första försöket.Kanske att jag inte fick alla inställningar prefekt men jag fick igång den. Och det är bra gjort med tanke på att jag är ganska oteknisk. Tror jag. Nog för att jag formaterar datorn ibland.
Jag tänkte försöka använda denna dag till att städa. Och kanske hinna kika på köksgardiner på nätet eller något. Ja och så skall jag snart ut med vagnen också och lägga Alvin.
Får smått ångest att vardagen är tillbaka imorgon. Allt återgår till det gamla vanliga. Jag blev bortskämd med att ha familjen runt mig i några veckor.

Kommentarer
Postat av: Carina

ja säg inte annat, skolan börjar o det dröjjer till sportlovet innan man själv e ledig igen :( fast karln e ju ledig...eller ja...

2009-01-06 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0