ÅKA KARUSELL

Min man ville låta barnen besöka tivolit en stund ikväll med, och imorgon måste vi också dit för vi har biljett kvar för sedan åker dom hem.
Jag åkte pariserhjulet med Lova och frös däruppe för vi fick åka länge länge för de fyllde alla vagnarna. Lova skrattade så hon kiknade. Tyvärr lämnade jag kameran hemma denna gång. Men imorgon hinner jag nog ta med den, fast vem vet om det är sol då. Idag så kryllade det av barn och vuxna där. Det var nog för att vädret var så ljuvligt.
Vi slapp ju dessutom hämta vovven idag för min man kom hem vid lunch en sväng och hade henne med sig.




Bilden är tagen från ett tidigare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Milla

Å vad roligt med karuseller! Hoppas ni har haft en toppendag! Kram

2009-06-16 @ 22:06:04
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0