CIRKUS & TIVOLI

Jag läste nyss tidningen, att cirkus Maximum kommer i sommar. Ifjol var dom inte till Åland men sommaren före kom dom och då gick Lova på cirkusen med sin farmor eftersom hon vunnit en biljett. Nu hoppas jag litegrann på att de i år igen lottar ut en hög biljetter för cirkussugna barn, och att man kanske vinner en. Men oavsett så skall mina barn få gå på cirkus i sommar. Åtminstone Lova, hon skulle uppskatta det så mycket. Jag vet inte hur mycket tålamod Alvin har att sitta stilla så länge så kanske han bara skall se djuren utifrån en stund då de betar omkring.
Tydligen kommer det att komma ett tivoli i år igen, jag vet även där vem som kommer att vilja gå dit.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jo här finns nog en till som vill gå på tivoli iaf, det har hon tjatat om halva våren...:)

2009-06-07 @ 04:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0