JA SE DET SKINER EN SOL

Det omöjliga har äntligen hänt. Solen skiner fast det blåser lite men det gör inget så länge solen skiner. Nu får vi se hur länge det roliga varar då midsommarafton lär bli sämre igen.
Vi skall fara via butiken och köpa hem smör idag eftersom det nästans är slut och jag glömde det igår, men ingen fara med det eftersom vi skall hämta hunden ända tills på torsdag. Idag har Lova möjlighet och hopa lite studsmatta också då det inte regnar hela tiden och mattan har ju varit mest våt. vad skall ni andra pyssla med idag då?

Jag tänker på det här med att blogga, skriver man allt för djupa saker verkar en del bli tysta och fundersamma, inte säga så mycket. Om man nu inte har en blogg med ett speciellt tema, alltså tex en typisk blogg som handlar om kanske bara cancer, eller bara något annat jobbigt, då är ju folk medvetna vad bloggen nästans alltid innehåller medans min blogg ofta innehåller vardagsteman och sedan ibland olika djupare funderingar. Då blir folk helt tysta, för de vet inte vad de skall säga eftersom det är väl svårt att tänka sig in i folks känslor kanske och situvationer. Äh, inte vet jag. Jag har bara funderat över det där.




Lova i ny t-shirt från Meandi + meandis medaljongkjol som vi hämtade hem igår från värdinnan.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt med solskenNn!

Vilka underbara Meandi-kläder på en jättesöt tjej! Hoppas ni får en bra dag. kram

2009-06-16 @ 09:48:45
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Tack, jag är väldigt nöjd :)

2009-06-16 @ 11:53:35
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Jessica

sådär går mina tankar oxå ibland, fast å andra sidan så vill man ju kanske inte läman ut förmycket heler, det är verkligen en balansgång...



Underbar bild på dottern, tröjan hade jag inte sett förut men kjolen ägen min lilla tös oxå, den är ju bara för underbar!

2009-06-16 @ 20:04:27
URL: http://skrotochkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0