BLOGGBILDER M.M

Vad för bilder skall man publicera i en blogg egentligen? Inga några alls verkar det just nu. Helst inga bilder på barn för då kan någon psykopat komma och våldta en, eller kidnappa ens barn eller något annt oerhört läskigt. Enormt stor risk tydligen.
Ja, idioter finns det överallt det vet vi alla.
Nakenbilder på barn är ju självklart att man inte publicerar, ja det vet t.om jag. Pga att det därute finns sjuka människor med pedofili som läggning.
Egentligen borde alla små tonårstjejer kanske passa sig de också för vad de lägger ut eftersom det finns hebefiler där ute.
En hebefil är en vuxen person som har förkärlek för barn i början av puberteten. På Åland verkar det finnas några sådana fall vad jag vet om. Män över 30+ som om och om igen dejtar nya tjejer runt 13 år uppmot lite äldre tonår.
Så inga bilder på barn eller tonåringar. Sjuka människor kan se dem.
Men det slutar inte där, tydligen skall man inte publicera bilder på sin lunch eller sin macka eller godis och jag trodde det slutade där någonstans men nix. Nu stör sig somliga på naturbilder också.
"Förlåt" för att just min blogg innehåller bilder på mina påklädda barn, ibland något jag ätit och även bilder från våran trädgård och natur men fortsätta, det tänker jag.









Kommentarer
Postat av: Ninna

Om det är mitt inlägg du syftar på så det var INTE en pik åt just dig utan en reflektion i allmänhet, hade iofs precis innan jag skrev det tittat in i en blogg (inte din) där det var övermåttan med naturbilder för min smak ( 7 - 8 på rad i varje inlägg), o det var väl droppen tror jag... Kikar nog på fel bloggar ibland:) Så jag får ju skylla mig ensam:) Det var omoget skrivet ändå, jag vet, kanske tar bort det, får se.

2009-06-02 @ 17:30:38
Postat av: Carina

Tycker det e trevligt med bilder men du har rätt, ibland förfäras jag över vad yngre flickor sätter ut för bilder på nätet för oftast e det ju tjejer som fotar sig o lägger ut och kanske inte tänker på att det finns mysko människor som gillar bilderna på fel sätt.

2009-06-02 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0