JORDGUBBSKRÄM MED MJÖLK

Alvin har just ätit etn stor skål med jordgubbskräm med mjölk, vilket mellanmål är mer somrigt än det så säg?
Lovas talterapi går bra och hon får massor av beröm. Hon jobbar ensam med logopeden i rummet och jag och Alvin väntade utanför.
Sedan ville Lova stanna till hos farmor eftersom jag ändå skulle hem och lägga Alvin.
Imorgon blir det nya äventyr, bl.a skall kattburen införskaffas.
Nu skall jag börja fundera vad man skall hitta på till middag senare men medans jag gör det skall jag gå ut en stund i solen med Alvin och sedan ta ned lite tvätt från sträcket som hänger på tork. Härligt att kunna hänga ut tvätt i trädgården för den doften som sätter sig i slår alla sköljmedelsdofter i världen.

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vad gott det lät med jordgubbskräm :)

2009-06-24 @ 15:32:14
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Ninna

Vill "varna", när ni ska köpa kattbur o kommer in i butiken så där finns ju sen allt möjligt o omöjligt lull-lull som man kan ha till sitt djur:) Nåt som kan va bra att ha är väl en klösbräda... Kramis

2009-06-24 @ 15:54:04
Postat av: Anonym

Kikar in i värmen..puss

2009-06-24 @ 19:15:06
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0