LETAR INSPIRATION

Jag har svårt just nu att veta vad jag skall blogga om, det tar liksom bara stopp ibland. Sitter mest just nu på facebook, kommit i nån fejjan träsk eller jag kallar mig periodare där. Man jålar bara och kommenterar folks status, foton osv.
Hittade en bekant där, en kille jag jag hade kontakt med just innan jag träffade min man för 10 år sedan. Inget seriöst eller så, vi träffades på Nygatan, då vi satt i våra bilar och började prata och så brukade vi åka bil om nätterna och lyssna på musik. Sitta på någon pub och lyssna på musik och en gång hamnde vi på att skjutsa hem någon kufisk full typ som var allmänt störig och jobbig och det var ett under att vi slapp ifrån den karln.
Min vän ville mer men jag tyckte vi var för olika och han skulle ju åka hem eftersom han gick sista året i skola här. Tyckte inte det skulle varit något att bygga på och sedan var han så udda, udda stil och underligt tänk men trevlig nog om än lite pinsam.

Han undrade en gång att vad han skulle göra för att jag skulle gilla honom, jag drog till på skoj med det omöjliga att ring min mamma och säg att du älskar mig. Sen tänkte jag inte mera på det föräns min mamma sa en kväll att " Jo det ringde en kille som presenterade sig som XXX och han sa att han älskade dig och sedan pratade han en stund "  vem var det riktigt. ( Hahaha. )
Tänk att somliga faktiskt kan göra vad som helst verkar det som. Nå sedan åkte han hem och jag träffade min man Daniel och vi började vårat liv tillsammans, och nu blir det ju "10 års jubiluem" i år typ. Det känns bra, det gör det, fast visst har vi dåliga dagar också men mest är det bra ändå. Och två fina barn har vi ju fått. Och hoppas på många fina år till. Småbarnsåren är ju tunga ibland, men det är en kort period i ens liv, man skall ta tillvara på den. Snart är barnen så stora att de knappast vill höra mamma läsa " Tomtebobarnen " mer eller krama dom inför deras kompisar.




Våran son Alvin

Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Haha :) Men då tycker jag att du ska göra det. Han är ju så bra. Härlig, rolig och duktig! :)

2009-06-07 @ 22:54:01
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Ninna

Hahaha det var en ohämmad typ:) Men gulligt gjort:)

2009-06-08 @ 17:37:32
URL: http://ninnusen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0