MÅNDAGKVÄLL

Idag har det varit ett härligt väder ute, varmt och soligt. Jag har inte bloggat alls idag kom jag på. Men inte kan man alltid alltid sitta naglad vid bloggen och datorn heller. Imorgon skall jag vara i stan redan 10.15 för att laga en tand och sedan bär det nog nästans av hemmåt direkt igen. Hoppas på att slippa tandvärk efteråt som sist. Onsdag är det åter stan som gäller för Lova skall på talterapin. Just nu väntar Lova nog mest på att det skall bli 1 juli. För då kommer hennes fyrmänning till Åland igen under 2 hela veckor. Det tycker nog Lova är kul.
I slutet av veckan skall jag införskaffa en kattbur åt Ruben som han skall ha då vi åker till veterinären bland annat. denna vecka tror jag kommer att gå fort pga av allt som måste göras.

Kommentarer
Postat av: Milla

Lycka till hos tandläkaren imorgon! Ha en fin kväll :) Kram

2009-06-22 @ 22:57:11
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0