MIDSOMMARDAGEN

Idag på midsommardagen skiner solen ute, jag kunde inte lägga in bilder från gårdagen för kamerans batterier dog men jag skall lägga in någon under dagen.
Vi hade bara en lugn midsommarafton igår, vädret var kallt och grått och vi åt middag hos svärmor men ikväll skall vi grilla har vi tänkt men det blir lika lungt idag med. I vanlig ordning.

Ruben har varit nöjd här. Idag var han ut med oss hela familjen en kort kort runda. De sa att vi inte skulle ta ut han direkt pga rymningsrisk men han skulle ut och titta och höll sig runt oss hela tiden så det var nog ingen fara med det. Är nog mer syftat på om man bara släpper ut och lämnar honom själv ute ibörjan och det har vi inte tänkt göra på ett tag ännu.
Nu är han inne och äter lite "Havsdelikatess" i köket. Jag skall städa lite också innan svärmor dyker upp ikväll för att äta grillat med oss och titta på Ruben. Hon har inte träffat honom ännu.



Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Söta Ruben!

Har det gått bra med han inatt?



Kram

2009-06-20 @ 13:20:04
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så söt lilla Ruben är! ^^

2009-06-20 @ 13:32:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , hoppas ni haft en trevlig midsommar.



Kram Sassa

2009-06-20 @ 18:27:34
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Jessica (jessys)

hej. fin ruben är.

undrar om du ska handla ngt från nätet om jag skulle få handla tillsammans med dig? hör av dig på msn när du ev ska så:)

2009-06-21 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0